Saras Sibiriska Katter

Den här bloggen handlar om mig Sara Granqvist och mitt intresse för den sibiriska kattrasen. Denna blogg handlar om den sibiriska katten S*Lince´s Linate, född den 14:e november 2012. Linate bor hos oss, familjen Granqvist i Järved, Örnsköldsvik.

Linate 6 mån

Publicerad 2013-05-15 20:43:51 i

Hej,

Nu börjar L bli stor, 6 mån nu! Oj vad tiden går fort!

Nu ikväll preppade jag henne med torrschampoo inför utställningen i helgen. Oj så arg hon blev när jag skulle kamma magen..Morrade och svängde med svansen. Efteråt fick hon godis för att hon stått ut med allt kammande och blåsande som hon avskyr. Hon var mycket lättare att kamma innan utställningen i Östersund.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela