Saras Sibiriska Katter

Den här bloggen handlar om mig Sara Granqvist och mitt intresse för den sibiriska kattrasen. Denna blogg handlar om den sibiriska katten S*Lince´s Linate, född den 14:e november 2012. Linate bor hos oss, familjen Granqvist i Järved, Örnsköldsvik.

Linate 13 v

Publicerad 2013-02-16 12:01:00 i Allmänt

Hej, I onsdags blev lillan 13 v! Hon äter bra, går på lådan, myser och busar! I måndags när jag hade min lediga dag ringde en kvinna från Agria, så nu är Linate försäkrad! Det känns jättebra då det är viktigt att ha sina djur försäkrade om det skulle inträffa en olycka etc. Linate tycker om att busa inne i Albins rum på kvällen när han ska sova för att sedan när hon blir trött lägga sig bredvid honom i sängen :-) Albin och vi tycker det är så mysigt och gulligt! Albin är då så nöjd och slutar därmed ropa på oss för att vi tex ska klia el massera honom. I tisdags så hade Albin lånat ut sin kudde till henne :-) Här kommer lite bilder från veckan som varit. Här är Linate med och spelar diamantspelet!

Kommentarer

Postat av: Kicki

Publicerad 2013-02-16 19:22:54

Grattis gumman som nu bott hemifrån en hel vecka <3 Klart en diamant ska vara i en diamantlåda ;-) Hockeyproffs redan ser jag också!! Vi saknar henne här hemma <3
Kurr från gammelmattar och hussar, och mamma och lillebror!!

Postat av: Sara

Publicerad 2013-02-16 20:21:25

Hej,

Linate saknar Er också <3

Ja, hon gillar verkligen hockey, både att spela och titta på som lillhusse :-)

Kurr från Linate, matte, husse och lillhusse

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela