Saras Sibiriska Katter

Den här bloggen handlar om mig Sara Granqvist och mitt intresse för den sibiriska kattrasen. Denna blogg handlar om den sibiriska katten S*Lince´s Linate, född den 14:e november 2012. Linate bor hos oss, familjen Granqvist i Järved, Örnsköldsvik.

Romeo på utställning i Luleå

Publicerad 2015-09-22 12:25:53 i Allmänt

Hej,

Nu var det längesedan jag uppdaterade bloggen. I slutet av augusti så åkte jag och Romeo upp till Luleå tillsammans med hans uppfödare Kicki och hennes dotter Maya. Det var första gången jag ställde ut Romeo och han skötte sig jättebra! Han blev Ex 3 både lördag och söndag. 

Vi bodde på Comfort Hotell Arctic och det var ett helt ok hotell med bra service. På fredag kväll så blev det en sen middag på hotellet tillsammans med Kicki, Maya och Annica och Bernt som vi samåkte med från Sundsvall. Vi hade det trevligt och det serverades underbart god mat! Black Rock. Vi beställde in oxfilé som vi själv fick skiva och steka på en häll. 

På lördagen så var vi i Arcushallen från 7:00-18:30 så det blev även där en sen middag. Middagen intogs på en Kinarestaurang inte långt från hotellet tillsammans med några andra utställningsvänner. Mycket trevlig helg! 






Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela