Saras Sibiriska Katter

Den här bloggen handlar om mig Sara Granqvist och mitt intresse för den sibiriska kattrasen. Denna blogg handlar om den sibiriska katten S*Lince´s Linate, född den 14:e november 2012. Linate bor hos oss, familjen Granqvist i Järved, Örnsköldsvik.

Lite blandade bilder

Publicerad 2016-02-05 12:56:06 i Allmänt

Hej!

Nu var det längesedan jag uppdaterade bloggen. Romeo kastrerades i höstas och blev efter det mycket lugnare och slutade med att hoppa på Linate..De är nu bra kompisar och leker och härjar av och till samtidigt som de har mysiga stunder tillsammans när de tvättar varandra etc. Linate som är en väldigt aktiv katt har blivit mer harmonisk sedan vi skaffade Romeo då hon nu har någon att leka med och få utlopp för sin överskottsenergi. 

Jag har anmält Romeo till utställning i Umeå den 9-10/E april och vi kommer att bo på Scandic syd i Umeå. Han kommer att för första gången ställas i kastratklasen för sibiriska katter från 10 månaders ålder.

Här kommer lite bilder på våra pälsklingar 💖
Romeo 10 mån 

Romeo slappar (10mån)








Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela