Saras Sibiriska Katter

Den här bloggen handlar om mig Sara Granqvist och mitt intresse för den sibiriska kattrasen. Denna blogg handlar om den sibiriska katten S*Lince´s Linate, född den 14:e november 2012. Linate bor hos oss, familjen Granqvist i Järved, Örnsköldsvik.

Montering av kattburar

Publicerad 2013-05-16 21:29:38 i

Hej,

Idag jobbade jag mellan 7-16:00. Vi har från igår gått över till sommartid på jobbet vilket innebär att vi slutar 16 mån-fre till och med 15:e sep, härligt!

Jag åkte hem och åt lite lätt och tog sedan bilen till Domsjö och Modohallen för att hjälpa till och montera burar etc inför helgens kattutställning.

Det var inte många medlemmar som kom! Vi var bara några som hade kommit..Trist att inte fler är med och ställer upp för Örnsköldskatten..Jag var där mellan 17-19:15. Jag satte fast kanterna på burarna med buntband m.m. Jag fick beröm över utfört jobb och de tyckte jag var flitig :-)

Jag passade på att välja ut den bästa burplaceringen för L i helgen, se bif bild.

Preppade L ikväll igen och oj vad hon ogillar att jag borstar och blåser på magen. Runt öronen och under hakan går det dock jättebra. Godis fick hon efteråt!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela