Saras Sibiriska Katter

Den här bloggen handlar om mig Sara Granqvist och mitt intresse för den sibiriska kattrasen. Denna blogg handlar om den sibiriska katten S*Lince´s Linate, född den 14:e november 2012. Linate bor hos oss, familjen Granqvist i Järved, Örnsköldsvik.

Veckan som varit

Publicerad 2013-03-15 18:32:12 i

Hej,

På tisdagseftermiddagen kom mina föräldrar ner från Obbola/Umeå för att träffa oss(spec. Albin) samt hjälpa till. Linate kollade in dem noga från trappen när de kom :-). Det är bra att hon får vänja sig vid nya människor som dessutom sover över :-). Mamma fann direkt tycke för L vilket var jättekul! Ted tycker inte om djur vilket man trots allt får acceptera, djurvän som man är.

Igår jobbade jag från 8-11:00 och har idag varit ledig, skönt! Idag klippte jag två st klor på Linate trots hennes ogillande. På sön är det dags igen. Gäller att vänja henne så att hon framledes kommer att tycka att det är helt ok. Jag var även ut med henne en stund i koppel :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela