Saras Sibiriska Katter

Den här bloggen handlar om mig Sara Granqvist och mitt intresse för den sibiriska kattrasen. Denna blogg handlar om den sibiriska katten S*Lince´s Linate, född den 14:e november 2012. Linate bor hos oss, familjen Granqvist i Järved, Örnsköldsvik.

Kvällsbus!

Publicerad 2013-03-12 12:37:00 i

Hej,

Nu ikväll har Linate varit så busig :-) Hon har sprungit efter prasselbollar, större bollar samt lekt med liten råtta i trappen som hon tycker är jättekul!

Fick mail ikväll att jag kom med på utställningen i Östersund den 26-28:e april!! Jag stod på väntelista då lördagen var fullbokad. Det ska verkligen bli kul och väldigt spännande. Min uppfödare ska dessutom dit på söndagen och ställa ut :-).

Det blir dock inget mer duschande / schamponerande innan utställning då hennes päls blir så mjuk! Den sibiriska kattens päls ska vara sträv.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela