Saras Sibiriska Katter

Den här bloggen handlar om mig Sara Granqvist och mitt intresse för den sibiriska kattrasen. Denna blogg handlar om den sibiriska katten S*Lince´s Linate, född den 14:e november 2012. Linate bor hos oss, familjen Granqvist i Järved, Örnsköldsvik.

Härligt att vara ute en stund!

Publicerad 2013-06-03 15:55:48 i Allmänt

Hej, Linate har börjat visa när hon vill ut nu genom att stå vid dörren i hallen och jama :-) Nu när jag hämtat A på förskolan så var vi ute och spelade fotboll en stund. Linate fick självklart följa med ut. Hon visar dock när hon vill in igen genom att gå mot ytterdörren. Jag vill lova att vi har en väldigt fin och klok katt :-) Jag har beställt p-piller till henne nu och som jag ska hämta ut på apoteket imorgon. Hon har börjat jama mer än vanligt så nu är det bara att avvakta.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela