Saras Sibiriska Katter

Den här bloggen handlar om mig Sara Granqvist och mitt intresse för den sibiriska kattrasen. Denna blogg handlar om den sibiriska katten S*Lince´s Linate, född den 14:e november 2012. Linate bor hos oss, familjen Granqvist i Järved, Örnsköldsvik.

Sön, kloklippning samt lite frisk luft

Publicerad 2013-02-24 15:11:38 i

Hej,

Idag har vi varit ute och åkt skidor i underbart vackert väder!

När vi kom hem klippte jag klorna för första gången på L. Hon gillade det inte med med Lite hjälp från Albins sida så gick det ok. Jag tog bort "topparna" på klorna. Märkte att tassarnas framklor var betydligt längre än bak. Linate fick även testa på att gå ut en liten stund och få lite frisk luft. Hon tyckte det var läskigt men samtidigt väldigt spännande med allt takdropp! Lillan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela