Saras Sibiriska Katter

Den här bloggen handlar om mig Sara Granqvist och mitt intresse för den sibiriska kattrasen. Denna blogg handlar om den sibiriska katten S*Lince´s Linate, född den 14:e november 2012. Linate bor hos oss, familjen Granqvist i Järved, Örnsköldsvik.

Linate 4 mån, nästa vecka 5 mån!

Publicerad 2013-04-06 08:33:09 i

Hej,

Nu var det ett tag sedan jag gjorde ett inlägg. Jag har haft problem att ladda upp bilder från mobilen..Får bara felmeddelanden. Konstigt, för på vår familjeblogg, www.familjengq.blogspot.com fungerar det utmärkt att ladda upp bilder etc.

Linate trivs så bra hos oss och vi med henne. Man är redan sugen på att skaffa en till sibirisk katt då de är så fina och kloka!

Linate är mattes katt och följer mig vart jag än går, lillgumman.

Pers föräldrar sov över här från mån till tisdag vilket Linate tyckte var spännande. De ska förresten ta hand om Linate i sommar när vi åker iväg 2 v till Grekland och den härliga ön Kefalonia. Hon ska då få bo ute på deras fina stuga på Burön, en ö i Öviks skärgård.

Idag el imorgon blir det att åka och köpa kattmat. Royal C och Iams blötmat är favoriterna just ny. Bozitas gillar hon inte riktigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela