Saras Sibiriska Katter

Den här bloggen handlar om mig Sara Granqvist och mitt intresse för den sibiriska kattrasen. Denna blogg handlar om den sibiriska katten S*Lince´s Linate, född den 14:e november 2012. Linate bor hos oss, familjen Granqvist i Järved, Örnsköldsvik.

Mysdag

Publicerad 2013-02-10 19:00:00 i Allmänt

Hej, Idag har jag och Albin varit hemma mest och myst med Linate <3 Vi var iväg i ca 2 timmar under dagen, då Albin ville åka lilla vasaloppet. När vi kom hem var hon glad att se oss och såg bara ut att må bra <3 Idag har hon busat, sovit och bara haft det bra. Det känns skönt att både jag och Albin är lediga imorgon samt att jag inte börjar jobba förrän kl. 13.00 på tis och Per kommer hem innan jag åker. På onsdag är Per ledig och kommer då få en massa egentid med henne..Måste erkänna att jag är lite avis....:-) Det är problem med kommentatorsfältet här på bloggen och jag håller på att kolla upp problemet.. Här nedan kommer lite bilder från dagen. På några bilder busar L med Albins fina guldmedalj som han är så stolt över! :-)
10_144211_5117dfe3e087c317b8b3b90c.jpg" data-oid="5117dfe3e087c317b8b3b90c" class="image" />

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela