Saras Sibiriska Katter

Den här bloggen handlar om mig Sara Granqvist och mitt intresse för den sibiriska kattrasen. Denna blogg handlar om den sibiriska katten S*Lince´s Linate, född den 14:e november 2012. Linate bor hos oss, familjen Granqvist i Järved, Örnsköldsvik.

Linate nattar Albin <3

Publicerad 2013-02-10 20:38:38 i

Just nu nattar Linate Albin, så gulligt!

Hon ligger och kurrar på hans täcke medans han ligger och lyssnar på Pippi L, en godnattsaga.

När jag gick in alldeles nyss så sa Albin att Linate låg hos honom och att jag skulle gå. Det är nog första gången det händer :-)

Gulligt är det iallafall och väldigt mysigt <3

Kommentarer

Postat av: Kicki

Publicerad 2013-02-10 20:45:43

Nu verkar det funka igen att kommentera =)
Tänk vad härligt att det går så bra, och att Linate redan verkar känna sig hemma i familjen. Såååå sött att hon nattar Albin <3 Precis som mamma Cecina alltid gör med Maya här hemma, så det verkar ligga i släkten! Nu har även syrran Caselle/Frida flyttat så vi har bara två killar kvar!
Kicki och gänget

Postat av: Sara

Publicerad 2013-02-11 10:53:02

Hej,

Vad bra att det fungerar att kommentera igen!

Ja, det verkar verkligen ligga i släkten det här med nattning :-) Hon sov där för övrigt ända tills kl 6 imorse när de kom in till mig :-)

Förstår om det börjar bli tomt därhemma nu!

Med vänlig hälsning, Sara

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela