Saras Sibiriska Katter

Den här bloggen handlar om mig Sara Granqvist och mitt intresse för den sibiriska kattrasen. Denna blogg handlar om den sibiriska katten S*Lince´s Linate, född den 14:e november 2012. Linate bor hos oss, familjen Granqvist i Järved, Örnsköldsvik.

Borstade, kamning av L

Publicerad 2013-02-19 09:45:31 i

Hej,

Igår testade jag att borsta Linates päls med en kam (stål) som jag inhandlat tidigare. Från början blev hon arg på kammen och ville äta upp den men efter ett tag började hon spinna! :-) Hon lät mig kamma henne på på magen till och med!

Kommentarer

Postat av: Kicki

Publicerad 2013-02-19 18:07:50

Lillstumpan <3 Hon blev nog lite fundersam på vad det var för något först... kan det ätas? Har faktiskt bara borstat dem med en stålkarda här hemma så hon förstod nog inte vad kammen var för något :D Men hon har varit duktig med borsten tidigare!!
Kicki

Postat av: Sara

Publicerad 2013-02-19 20:39:29

Hej Kicki,

Ja,lillan undrade allt om kammen gick att äta! :-) Kanske man ska införskaffa en karda också :-) Hon kanske gillar den bättre.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela