Saras Sibiriska Katter

Den här bloggen handlar om mig Sara Granqvist och mitt intresse för den sibiriska kattrasen. Denna blogg handlar om den sibiriska katten S*Lince´s Linate, född den 14:e november 2012. Linate bor hos oss, familjen Granqvist i Järved, Örnsköldsvik.

Äntligen är hon här!

Publicerad 2013-02-09 20:12:47 i

Hej,

Idag så var vi ner till vår uppfödare S*Linces och hämtade vår sötnos :-).

Vi fick med oss jättefina saker såsom en fin lila filt som luktade "hemma", matnyttig information om bl.a kattens beteende, mat, leksaker m.m. Jag kan verkligen rekommendera denna uppfödare, Kicki Eriksson! Hon är bäst!

Linate sov mest hela vägen hem och var så lugn och fin. När vi kom hem så ville hon inspektera alla rum och busa! :-) Albin har lekt med henne och haft jättekul! <3

Jag visade henne toan så fort vi kom hem och efter en timme så kissade hon!

Hon har druckit lite vatten, ätit lite blötmat vilket känns jättebra! Hon kan bli lite orolig om vi inte är i samma rum som henne men så fort hon ser oss blir hon lugn och tillfreds <3

Vi är verkligen jättelyckliga just nu! Man kan inte sluta titta på henne! Just nu myser hon med oss i soffan. Vi ska se melodifestivalen tillsammans.

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela