Saras Sibiriska Katter

Den här bloggen handlar om mig Sara Granqvist och mitt intresse för den sibiriska kattrasen. Denna blogg handlar om den sibiriska katten S*Lince´s Linate, född den 14:e november 2012. Linate bor hos oss, familjen Granqvist i Järved, Örnsköldsvik.

Laddar inför utställning i Övik 18-19:e maj

Publicerad 2013-05-03 19:59:45 i

Hej,

Snart är det dags för utställning igen!

Jag tänkte nu beställa puder(gumpet) samt ett skum från Biogroom som gör pälsen under magen m.m mer fluffig. Enligt Kicki, Linates uppfödare behöver jag ej duscha henne något inför utställningen utan endast "piffa" henne med detta.

Jag hoppas verkligen att L kommer att vara mer avslappnad denna gång och att hon får bättre "grannar".

Här är en bild från idag, Linate som hoppade upp i mitt knä för att mysa :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela