Saras Sibiriska Katter

Den här bloggen handlar om mig Sara Granqvist och mitt intresse för den sibiriska kattrasen. Denna blogg handlar om den sibiriska katten S*Lince´s Linate, född den 14:e november 2012. Linate bor hos oss, familjen Granqvist i Järved, Örnsköldsvik.

Utställning Örnsköldsvik 18-19:e maj

Publicerad 2013-01-30 21:32:13 i

Hej,

Jag tänkte anmäla Linate till denna utställning i maj här i Övik. Det ska verkligen bli kul att testa på att ställa ut henne! Sedan får vi se om hon finner sig i det hela eller ej.

Jag tänkte beställa det här burskynket (enligt bild nedan) då det krävs om man ska ställa ut sin katt.

Kommentarer

Postat av: Kicki

Publicerad 2013-01-31 09:02:11

Tror det kommer att bli jättesnyggt till henne <3 Så synd att jag jobbar den helgen, för det hade varit skoj att vara med på hennes utställningspremiär!! Kicki

Postat av: Sara Granqvist

Publicerad 2013-01-31 20:28:05

Ja, jag tror detta blir perfekt! Ja, det var verkligen synd att Du jobbade den helgen! //Sara

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela