Saras Sibiriska Katter

Den här bloggen handlar om mig Sara Granqvist och mitt intresse för den sibiriska kattrasen. Denna blogg handlar om den sibiriska katten S*Lince´s Linate, född den 14:e november 2012. Linate bor hos oss, familjen Granqvist i Järved, Örnsköldsvik.

Allt förberett innan ankomst

Publicerad 2013-01-25 15:09:41 i

Hej,

Jag har köpt ett jättefint bananaleaf klätterträd till Linate som vi har placerat i vårt vardagsrum. Vi har även köpt små leksaksmöss, mysig korg att ligga i, vippor, matskålar, selar m.m. Jag har handlat det mesta på http://www.zooplus.se">www.zooplus.se
De har väldigt bra priser och ger varje ny kund 10 % rabatt på den första ordern samt gratis frakt (över 1000 kr).

Vårat hem är som sagt redo för att få en ny familjemedlem ;-)

Kommentarer

Postat av: Kicki

Publicerad 2013-01-26 16:57:01

Åh, vad fina saker hon fått! Hon kommer att känna sig som hemma direkt, eftersom det är samma fina klösträd som vi har här hemma!! Kurr från Linate och Kicki

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela