Saras Sibiriska Katter

Den här bloggen handlar om mig Sara Granqvist och mitt intresse för den sibiriska kattrasen. Denna blogg handlar om den sibiriska katten S*Lince´s Linate, född den 14:e november 2012. Linate bor hos oss, familjen Granqvist i Järved, Örnsköldsvik.

Kattens dag 30:e nov

Publicerad 2013-12-13 13:12:25 i Allmänt

Hej!

Vi firade kattens dag med att vara på Djurmagazinet en heldag från kl. 10 - 16:00. Linate tyckte att det var rätt trist och smått stressande med alla som ville se och prata med henne!

När bi kom hem åt el drack hon inget och vi var alla rädda att hon skulle börja matvägra igen..Jag har nu bestämt att det är färdigställt för hennes del till min stora sorg..Jag tycker att det är så kul med att åka på utställningar men måste tänka på Linates bästa. Vi har pratat om att skaffa en till katt, en hane, efter utställningssäkra föräldrar. Vore så skoj med en katt som accepterar att ställas.

Linate i buren på Djurmagazinet 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela