Saras Sibiriska Katter

Den här bloggen handlar om mig Sara Granqvist och mitt intresse för den sibiriska kattrasen. Denna blogg handlar om den sibiriska katten S*Lince´s Linate, född den 14:e november 2012. Linate bor hos oss, familjen Granqvist i Järved, Örnsköldsvik.

Måndag och lite nya bilder på "skruttan"

Publicerad 2013-04-08 15:18:00 i Allmänt

Hej, Idag har jag varit ledig och hemma. Albin var en sväng till kyrkis på morgonen. Jag har haft en hemsk huvudvärk hela dagen och har det fortfarande..Hoppas jag inte har någon influensa på G då Per legat sjuk hela helgen.. Vi var ute en sväng med lillan på eftermiddagen men hon vill endast gå där det är upptorkat och ej på någon kall och hemsk snö :-)
Kolla in tassarna :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela