Saras Sibiriska Katter

Den här bloggen handlar om mig Sara Granqvist och mitt intresse för den sibiriska kattrasen. Denna blogg handlar om den sibiriska katten S*Lince´s Linate, född den 14:e november 2012. Linate bor hos oss, familjen Granqvist i Järved, Örnsköldsvik.

Kickaroo- ny rolig leksak!

Publicerad 2013-04-06 14:06:00 i

Hej,

Jag och Albin var till Djurmagasinet och storhandlade så nu har hon mat för flera månader :-)

Köpte den här leksaken som hon genast började busa med :-) Kul!

Jag börjar undra om Linate får för mycket mat då det är lite "löst häng" under magen, buken?

Kommentarer

Postat av: Kicki

Publicerad 2013-04-18 20:02:50

Lite "babyhull" är helt normalt och brukar försvinna när katten blir fertil så jag tycker du kan fortsätta ge henne kattungemat och utan ransonering! Nova t.ex hade en riktig kalaskulan men nu fick hon kritik för att hon var för tunn på utställningen i helgen!
Kicki

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela