Saras Sibiriska Katter

Den här bloggen handlar om mig Sara Granqvist och mitt intresse för den sibiriska kattrasen. Denna blogg handlar om den sibiriska katten S*Lince´s Linate, född den 14:e november 2012. Linate bor hos oss, familjen Granqvist i Järved, Örnsköldsvik.

Bilåkning

Publicerad 2013-04-06 16:21:01 i

Hej,

Jag och Albin med Linate bak i bilen har nu varit ute en sväng! Det gick bara bra, inga konstigheter alls :-)

Till våren ska Linate få åka båt ut till Burön, det blir spännande! Hon är så lugn och trygg i sig själv så det ska nog gå bra.

Imorgon blir det kloklippning och ev schamponering :-) Hon måste ju vara i trim inför utställningen i Östersund i slutet av april :-)

Just nu sover lillan..Hon blev nog trött av bilturen :-)

Kommentarer

Postat av: Kicki

Publicerad 2013-04-06 16:31:44

Åh, vad skoj med lite uppdateringar och nya bilder på lillgumman <3 Hon är så fin och jag tycker inte alls hon spretar trots att hon är tonåring!! Tror inte det är någon fara med vikten/maten för lite ungdomshull brukar de ha men det brukar försvinna när de blir fertila. Nova tex var rätt rund, men nu är hon mager som en skrika och har tappat 400 gram under vintern! Lycka till med badet!! Ska bli skoj att ses i Östersund. Kicki

Postat av: Sara

Publicerad 2013-04-06 18:48:11

Hej Kicki!

Vad skönt att höra att det nog inte är någon fara med hennes lite hängiga mage!

Ja, jag har varit dålig på att uppdatera då det varit lite mycket på sistone. Jag ska se till att ta lite bättre bilder med kameran i helgen.

Ja, det ska bli kul att ses i Östersund! Jag har nu fått mitt fina leopard burskynke! Blir så fint! :-)

Ja, Linate har en väldigt bra profil trots att hon just nu är tonåring. Hoppas det håller i sig några veckor framåt :-). Ska bli kul och intressant att få domarens bedömning.

Med vänlig hälsning,
Sara

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela